Weet je niet waar je een reactie kunt achterlaten?
Klik op mijn gastenboek!

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's mooier en groter!


donderdag 16 maart 2017

Parende ooievaars............acrobatiek op grote hoogte.

      Ik was op het goede moment ter plaatse.
      Het ooievaarspaar stond dicht tegen elkaar, het mannetje wierp verliefde blikken naar zijn partner.
      Samen bewaken ze het nest.
                      Even keek het mannetje naar mij,
                                           maar direct had het zijn goedkeuring, toen hij zag dat ik het was.
                     Ik maakte een reportage, maar plaats niet alle foto's, dat zijn er echt te veel.
                     De beelden spreken voor zich, het is voorjaar en zo voelt het ook.



















                           Een mooi paar.............


                                        Bedankt voor je bezoek en leuke reacties op mijn vorig bericht.


6 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's van deze parende ooievaars.
    Het blijven prachtige vogels om te zien.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige serie, echt prachtig zoals je het hebt vast gelegd
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne-Marie.

    Prachtige serie heb je gemaakt van dit Paartje.
    Altijd weer mooi om dit te zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anne-Marie wat een prachtige reeks zeg, en nog wel in volle actie, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was je mooi op tijd Anne-Marie.
    Pracht foto's van de paring.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen