Weet je niet waar je een reactie kunt achterlaten?
Klik op mijn gastenboek!

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's mooier en groter!


vrijdag 24 april 2015

Nestelende Canadese gans......

                Als je zo dicht bij de IJssel woont kun je niet om de ganzen heen.
                Ze zijn er in allerlei soorten en maten.
                Je hoort ze, je ziet ze vliegen , ze grazen, poepen en broeden zo dichtbij.
                Deze opnamen maakte ik bij de kolk van het landgoed.
                  De Grauwe gans is het meest vertegenwoordigd.............
                                            maar nu zag ik een Canadese gans broeden.



          Toen ik met mijn camera behoedzaam in de buurt kwam,
          dook ze met de kop naar beneden, maar bleef me in de gaten houden


       Nog van de overkant van de kolk een fotootje.....................

 Grauwe ganzen zwommen relaxed   rond.
  
Een reiger maakte zich snel uit de voeten toen ik op het toneel verscheen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten