Weet je niet waar je een reactie kunt achterlaten?
Klik op mijn gastenboek!

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's mooier en groter!


dinsdag 26 april 2016

Tapuit en wiite kwikstaart.............

    Tijdens mijn ochtendwandelingen kom ik de leukste vogels tegen.
    Vanmorgen waren het er heel wat, de gele kwikstaart, boerenzwaluw,
    witte kwikstaart,  roodborsttapuit en de rietzanger...................
    Mooi, ik had geen camera bij me.
    Dus ging ik even later wel met de camera op pad.
    Maar toen waren de meeste vogels er niet meer, wel de witte kwikstaart ( Motacilla alba)
    en de tapuit (Oenanthe oenanthe ).
    Ook het puttertje (Carduelis carduelis ) was daar .
    Dit is het resultaat....................bij pas geploegd land.





             


       Het zijn in ieder geval weer vogels die ik aan mijn verzamellijst kan toe voegen.

                  Bedankt voor je bezoek en leuke reacties op mijn vorig bericht.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig toch als je dat allemaal tegenkomt tijdens een ochtendwandeling, met de geur van vers omgeploegd land, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zul je altijd zien, geen camera bijde hand en dan poseren ze allemaal even mooi.
    Goed dat je nog terug ging, je hebt nog een mooie serie kunnen schieten Anne-Marie.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne-Marie.

    Toch nog een mooie foto vangst van de mooie vogeltjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have had a fine walking tour. Congratulations! Great deals on birds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anne-Marie, een witte kwikstaart goed op de foto krijgen is niet simpel. Jij bent daar wel goed in geslaagd. Mooi ook dat je de tapuit hebt kunnen fotograferen net zoals het puttertje. Heel fraai allemaal.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen