Weet je niet waar je een reactie kunt achterlaten?
Klik op mijn gastenboek!

Klik op de eerste foto en je ziet de foto's mooier en groter!


zondag 2 september 2018

Ik voel mij een vogelaar..............

           Na een weekje Schouwen-Duiveland heb ik weer heel wat vogels bij elkaar "geschoten"
           De eerste avond was het al raak, op een paaltje zat een Torenvalk.






De volgende morgen trof ik lepelaars die hun  eten bij elkaar scharrelden.



Een aalscholver wapperde zijn vleugels droog op een paaltje, of aan de kant.



Bij de Grevelingen.  




Een zilvermeeuw had een krabbetje gevangen en zocht een goed plekje.




Ook kwam ik een wulp tegen.




Deze jonge zilvermeeuw wou net opvliegen , op tijd voor een foto.


Op de Brouwersdam waren heel veel spreeuwen, zij deden zich tegoed aan de duindoornbessen.


Bij toverslag vlogen ze op en was de omgeving zwart van de spreeuwen.





                       Heel bijzonder trof ik geel buisjesspons in de Oosterschelde.




Een koppel grauwe ganzen op de wieken.

 Bedankt voor je bezoek .

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anne_marie.

    Mooie foto's van de diverse vogels.
    Mooi om te zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne Marie,
    Prachtig al deze vogels.
    Maar dat torenvalkje is toch wel helemaal fantastisch. Wat een plaatjes.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor Anne-Marie, mooie plaatjes, vooral het torenvalkje is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie serie Anne-Marie.
    Het torenvalkje ben ik jaloers op, die wil ik ook wel voor de lens.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such beautiful looking creatures, it is amazing that you were able to capture these birds. Really amazing. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen